VEELGESTELDE VRAGEN

Hoe kunnen we u helpen?

  • Kan ik mijn bestelling ook afhalen/ophalen?
    • Wij leveren uw bestelling altijd af bij u op locatie. Dat is wel zo makkelijk. U kunt het ook laten afleveren op uw werklocatie. Er moet wel iemand aanwezig zijn om de materialen in ontvangst te nemen.

  • Brengen jullie bezorgkosten (verzendkosten) in rekening?
    • Ja, alle vermeldde prijzen zijn af magazijn. Bij orderbedragen kleiner dan €400,- vragen wij een vergoeding voor de transportkosten bij levering in Nederland. De transportkosten variëren per artikel en zijn mede afhankelijk van de grootte van het artikel. De kosten zijn zichtbaar in de kolom rechts, zodra u de bestelling definitief wilt gaan plaatsen. Een bestelling van meer dan €400,- wordt franco bij u bezorgd bij levering in Nederland.

  • Welke betalingsmethoden hebben jullie?
    • U kunt bij ons betalen via iDeal.

  • Kan ik een product reserveren?
    • Wilt u een product kopen? Neem dan contact op met onze centrale service afdeling. Zij zijn tijdens kantooruren te bereiken op 010 - 514 00 75 of stuur een bericht. Dan bellen wij u zo snel mogelijk terug. Wilt u een product huren? Neem dan tijdens kantooruren contact op met een vestiging bij u in de buurt.

  • Ik heb een bestelling geplaatst maar geen bevestiging gekregen?
    • Er kan een technische storing zijn geweest, waardoor u geen bevestiging heeft ontvangen. Neem direct contact op met onze centrale service afdeling, zodat wij dit kunnen oplossen. Zij zijn tijdens kantooruren te bereiken op 010 - 514 00 75 of stuur een bericht. Dan bellen wij u zo snel mogelijk terug.

  • Hoe zit het met de garantie als een product defect gaat?
    • Onze producten worden met een uitgebreide fabrieksgarantie geleverd. De garantietermijnen verschillen per product. Het overzicht vindt u hier.

      Mocht er iets stuk gaan, neem dan zo snel mogelijk of in ieder geval binnen 5 werkdagen contact op met onze service afdeling. Zij zijn tijdens kantooruren te bereiken op 010 - 514 00 75 of stuur een bericht.  Zorg ervoor dat u uw factuur bewaart, zodat wij u snel kunnen helpen. Lees ook de volledige garantiebepalingen in onze algemene voorwaarden art. 

  • Ik heb een betaling gedaan, hoe weet ik zeker dat ik heb betaald?
    • Zorg ervoor dat u na uw iDeal betaling altijd terugkeert naar onze website om de bestelling af te ronden. U ontvangt van ons op het door u opgegeven emailadres een bevestiging dat wij uw bestelling hebben ontvangen. Heeft u geen bevestiging ontvangen? Neem contact op met onze centrale service afdeling, zodat wij dit kunnen oplossen. Zij zijn tijdens kantooruren te bereiken op 010 - 514 00 75 of stuur een bericht. Dan bellen wij u zo snel mogelijk terug.

  • Wat is de levertijd van mijn bestelling?
    • Afhankelijk van het moment dat u bestelt is onze levertijd 2 werkdagen, tenzij anders vermeld. Wij nemen echter altijd eerst contact met u op om het meest geschikte moment van levering met u af te stemmen.

  • Leveren jullie internationaal?
    • Wilt u uw producten in het buitenland geleverd hebben? Neem dan eerst contact op met onze centrale service afdeling. Zij zijn tijdens kantooruren te bereiken op 010 - 514 00 75 of stuur een bericht. Dan bellen wij u zo snel mogelijk terug.

  • Kan een bestelling met spoed geleverd worden?
    • Afhankelijk van het moment dat u bestelt is onze levertijd 2 werkdagen, tenzij anders vermeld. Neem voor een spoed levering eerst contact op met onze centrale service afdeling. Zij zijn tijdens kantooruren te bereiken op 010 - 514 00 75 of stuur een bericht. Dan bellen wij u zo snel mogelijk terug.

  • Kan ik de bestelling wijzigen of annuleren?
    • Heeft u uw bestelling al geplaatst en betaald neem dan direct contact op met onze centrale service afdeling. Zij zijn tijdens kantooruren te bereiken op 010 - 514 00 75 of stuur een bericht. Dan bellen wij u zo snel mogelijk terug en kunnen we overleggen wat de mogelijkheden zijn. Houd er rekening mee dat bij het plaatsen van een bestelling in onze webshop onze algemene voorwaarden van toepassing zijn. 

  • Ik heb iets ontvangen wat ik niet heb besteld.
    • Wanneer u iets anders heeft ontvangen dan besteld dient u zo snel mogelijk of in ieder geval binnen 5 werkdagen contact met onze service afdeling op te nemen. Zij zijn tijdens kantooruren te bereiken op 010 - 514 00 75 of stuur een bericht. Dan bellen wij u zo snel mogelijk terug. Stuur het product niet zomaar terug. In overleg met u zullen wij de fout zo snel mogelijk herstellen.

  • Kan ik een product retourneren?
    • Voor het retourneren van een product zijn onze algemene leveringsvoorwaarden van toepassing, zie art 4. Stuur het product niet zomaar terug. Neem in ieder geval zo snel mogelijk contact op met onze centrale service afdeling. Zij zijn tijdens kantooruren te bereiken op 010 - 514 00 75 of stuur een bericht. Dan bellen wij u zo snel mogelijk terug en kunnen we overleggen wat de mogelijkheden zijn.

  • Kan ik een deel van mijn bestelling retourneren?
    • Voor het retourneren van een product zijn onze algemene leveringsvoorwaarden van toepassing, zie art 4. Stuur het product niet zomaar terug. Neem in ieder geval zo snel mogelijk contact op met onze centrale service afdeling. Zij zijn tijdens kantooruren te bereiken op 010 - 514 00 75 of stuur een bericht. Dan bellen wij u zo snel mogelijk terug en kunnen we overleggen wat de mogelijkheden zijn.

  • Krijg ik mijn geld retour?
    • Voor het retourneren van een product zijn onze algemene leveringsvoorwaarden van toepassing, zie art 4.

      Stuur het product niet zomaar terug. Neem in ieder geval zo snel mogelijk contact op met onze centrale service afdeling. Zij zijn tijdens kantooruren te bereiken op 010 - 514 00 75 of stuur een bericht. Dan bellen wij u zo snel mogelijk terug en kunnen we overleggen wat de mogelijkheden zijn.